آرایشی و زیبایی

لب هاتو اینجوری حجم بده

لب‌های قلوه‌ای و زیبا جذابیت شما را بسیار بیشتر از پیش می‌کند. اما اگر لب‌های نازکی دارید حتماً در فکر آن هستید که چگونه لب‌های خود را بزرگتر نشان دهید. اگر فکر می‌کنید فیلرهای لب گران قیمت تنها گزینه‌های شما هستند کاملاً در اشتباه هستید زیرا بدون این روش‌های تهاجمی و محصولات آرایشی غیرضروری می‌توانید لب‌های قلوه‌ای و زیبا داشته باشید در این مقاله به همه آن‌ها پرداخته‌ایم برای کسب اطلاعات بیشتر به خواندن مقاله ادامه دهید.
چندین نکته و ترفند وجود دارد که با امتحان آن‌ها می‌توانید لب‌های خود را بزرگتر نشان دهید به موارد زیر توجه کنید.

لایه برداری لب با یه اسکراب خانگی

حتماً دوست ندارید که به خاطر سلول‌های مرده پوست لب‌هایتان پوسته پوسته و بی‌روح به نظر برسد، این طور نیست؟ لایه‌برداری لب‌ها به شکل مؤثری پوسته پوسته شدن و سلول‌های مرده را کاهش می‌دهد و به حجیم شدن لب‌ها کمک می‌کند.
برای این کار از یک اسکراب خانگی ساخته شده از شکر و روغن نارگیل استفاده کنید شکر منبع طبیعی اسید گلیکولیک است و پوست مرده را لایه‌برداری مرده و از بین می‌برد. روغن نارگیل هم سرشار ویتامین E و اسیدهای چرب است که به تغذیه و ترمیم لب‌های خشک کمک می‌کند.
مواد مورد نیاز برای تهیه اسکراب شکر و روغن زیتون:

  • شکر 2 قاشق غذا‌خوری
  • روغن نارگیل 1 قاشق چای‌خوری

روش تهیه اسکراب شکر و روغن زیتون:

  • شکر و روغن نارگیل را در یک کاسه شیشه‌ای مخلوط کنید. می‌توانید از شکر معمولی یا شکر قهوه‌ای استفاده کنید.
  • مخلوط را با فشار ملایم دست روی لب‌ها بمالید.
  • با حرکات دایره‌ای شکل به مدت 1 تا 2 دقیقه ماساژ دهید تا سلول‌های مرده پوست جدا شوند.
  • صورت خود را با گرم بشویید و با دستمال پاک کنید.
  • از یک بالم لب برای جلوگیری از خشک شدن لب‌ها استفاده کنید.

 با کمک این اسکراب خانگی می‌توانید لب‌های خود را بزرگتر نشان دهید.

با مصرف آب مناسب بدن خود را هیدراته نگه دارید

 از بالم لب استفاده کنید

پوست روی لب نمی‌تواند آب زیادی را در خود حفظ کند و خیلی سریع کم آب می‌شوند که بر برجسته بودنشان تأثیر می‌گذارد. بنابراین برای حفظ ظاهری نرم، حجیم و مرطوب لب‌هایتان زیاد آب بنوشید و آن‌ها را در برابر آسیب‌های نور خورشید محافظت کنید. استفاده از یک بالم لب گیاهی رطوبت لب‌ها را در برابر آفتاب محافظت می‌کند. اگر چه این ترفند لب‌ها را از لحاظ فیزیکی بزرگتر نمی‌کند اما آن‌ها را پرتر و سالم‌تر نشان می‌دهد.

خط لب بکشید

از حجم لب های مایع استفاده کنین

حجم دهنده لب محصولاتی هستند که لب‌های شما را پرتر و بزرگتر از حد معمول نشان می‌دهند. این محصولات به طور خاص فرموله شده‌اند تا لب‌ها را بدون نیاز به تزریق ژل و فیلر حجیم کنند.
مواد تشکیل دهنده این محصولات شامل موادی است که لب‌ها را با حس سوزن سوزن شدن به طور ملایم تحریک کرده و باعث تورم آن‌ها می‌شود و به طور موقتی لب‌ها را بزرگتر و حجیم‌تر نشان می‌دهد. با این حال پس از چند ساعت حالت خود را از دست می‌دهند بنابراین نگران تغییرات دائمی لب‌های خود نباشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *